Gondolatok a sörfőzésről

Avagy hogyan főzhettek sört ti is otthon

Bevezető

2019. szeptember 09. 10:28 - Seri_

Hejhó!

Örülök hogy idetaláltatok!

Csak egy pár gondolat, bemelegítésnek:

A célom a bloggal, hogy aki bele akar fogni a sörfőzésbe, az tudjon tanulni az én hibáimból, és fel tudja használni mindazt, amit én másoktól már tanultam. Az elmúlt másfél évben sokszor futottam bele abba, hogy nem találtam a megfelelő leírásokat, vagy csak később, így most célom annyi mindent összegyűjteni, amennyit csak tudok, hogy nektek, akik most akarnak belefogni, legyen legalább olyan iható és finom sörötök, mint nekem :D


Viszont nem vagyok élelmiszermérnök, sörfőzőmester, csak egy lelkes hobbyfőző. Nem tudok minden kérdésre választ, és én is veletek fogok tovább tanulni. De amit már tudok, abban a lehető legtöbbet tervezek visszaadni, összeszedni, és rendszerezni. Ha valamiről más a véleményetek, vagy szimplán tévedek, bártan kérdezzetek, javítsatok ki, és bővítsük együtt a tudástárunkat!

Egészségetekre

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hazisorfozes.blog.hu/api/trackback/id/tr2315050274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása